13 juni 2021

Wilt u thuis trainen? Maak gebruik van fitness banken

De meesten van ons werken in een traditionele baan van 9 tot 5, en hebben niet de luxe om te kiezen wanneer we ‘s ochtends of’ s avonds trainen. Als u naar een sportschool gaat na een lange dag werken en het lange heen en weer pendelen heen en de moed zakt u steeds verder in de schoenen, dan kunt u uzelf kan je je afvragen of u een fitnessbank kan gebruiken.

Heeft u een fitnessbank nodig?

Een hoogwaardige trainingsbank ondersteunt oefeningen die de spieromvang, kracht en uithoudingsvermogen vergroten. Het kan u helpen om thuis een betere krachttraining te krijgen. Sommige banken zijn plat, andere zijn verstelbaar, zodat u ze naar een helling of dalende positie kunt schuiven om specifieke spieren aan te pakken waar de platte bank niet effectief bij kan. Bij andere kunt u ze opvouwen en onder een bed opbergen. Om meer te weten te komen over verschillende soorten fitnessbank banken kunt u het beste verder lezen. Er zijn veel voordelen aan het hebben van een fitnessbank thuis, als u serieus bent over grootte en kracht, zult u blij zijn te ontdekken dat u thuis ook echt een volledige lichaamstraining kunt doen!

Welke spieren hebben effect bij fitness banken?

U zult versteld staan ​​van de bench workout die u kunt doen om alle zes grote spiergroepen te versterken. U hoeft niet vier of meer dagen per week op een gesplitst systeem te trainen om winst te zien. De volledige lichaamstraining kan u helpen vooruitgang te boeken en is gemakkelijk in uw schema in te passen. Wie heeft er een saaie loopband of hometrainer nodig als u een verstelbare bank hebt?

Bulgaarse split squat met banken

Bulgarian Split Squats is een effectieve bench leg-oefening om echte spieromvang toe te voegen aan uw quads, hamstrings en bilspieren. Als oefening met één been vereist het veel focus en pijntolerantie om je beenkracht en stabiliteit te trainen. Het is een alternatief voor traditionele barbell squats als je rugklachten hebt. Step Up is een andere geweldige beenoefening die u thuis met een bank kunt uitvoeren. Deze eenzijdige beenoefening verbetert de symmetrie en balans van je benen, wat op zijn beurt weer helpt bij je squat- en deadlift-kracht. De oefening spaart uw onderrug en helpt u om explosieve beenkracht te ontwikkelen. En fitness bank en richten zich op de heup- en dijspier om uw ronding op natuurlijke wijze vorm te geven. fitness bank